Hasta Rehberi

Memorial Şişli Hastanesi Hasta Rehberi

Hedefimiz odanızı tanımanızı, yerleşmenizi ve en kısa sürede rahat etmenizi sağlamaktır. Hasta Rehberi'ni kullanarak Hastanemizde kendinizi evinizdeki gibi hisedeceğinizi umuyoruz.

  • Hastanemizden hizmet alan tüm hasta ve yakınlarının hastanemiz ile ilgili görüş ve düşüncelerini edinmek,
  • Bildirilen tüm görüşleri hizmet kalitemizi artırmak amacıyla ilgili birim yöneticilerinin desteğini alarak değerlendirmek,
  • Değerlendirme sonrası yapılan planlamalar ve sonuç hakkında, bölüme bildirimi yapan hastamıza geri dönüş yapmak

Hasta İlişkileri Bölümümüzün sizler için olduğu kadar sizlerin katkılarıyla hastanemiz gelişimimiz için de sunduğu hizmetler arasındadır.

Teşekkürleriniz ve olumlu görüşleriniz ismini ya da bölümünü belirttiğiniz herkesle paylaşıldığı gibi teşekkür ettiğiniz personelimizin amirleri ile de paylaşılır.

Şikayetleriniz ve olumsuz görüşlerinizle de sadece Hasta İlişkileri Bölümümüz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.

Hasta İlişkileri Bölümüne görüş, öneri veya düşünceleriniz bildirmek için:

internet aracılığıyla görüş göndermek için gorusleriniz@memorial.com.tr adresine e-mail atabilir, posata adresimize mektup gönderebilir, katlarda ve bekleme salonlarındaki anket formlarını doldurabilir, yüzyüze görüşme talep edebilir, ya da telefonla Hasta İlişkileri Uzmanları ile görüşme yapabilirsiniz. Hasta İlişkileri Bölümüne telefon ile ulaşmak isterseniz 7511 veya 7527 nolu dahili hattı kullanabilirsiniz.

Enfeksiyon riski sebebiyle, yatan hasta odalarımıza canlı çiçek kabul edilememektedir. Gelen çiçekleriniz çiçek kartı ile danışma/resepsiyon tarafından teslim alınır, sizlere telefon ile ön bilgi verilir.

Gün içinde saat 17.00-18.00 arasında, kartlarınız sizlere hosteslerimiz aracılığı ile teslim edilir. Çiçek kabulü sonrasında gelen telefonlarınız sırasında eğer kartlarınızı bu saatlerden önce teslim almak isterseniz, lütfen görevli arkadaşımızı bilgilendiriniz. Çiçek teslim işlemimiz taburculuk işlemleri sonrasında danışmadan veya bir yakınınız vasıtasıyla sizlere verilen ''Çiçek Kartı''nızın ibrazından sonra yine aynı yerden teslim edilir.

Yatış işlemleriniz gerçekleştiğinde, odaya yerleşmeniz amacıyla veya taburculuk işlemleriniz sonrasında hastaneden ayrılışınız sırasında, Porter servisimiz vasıtası ile personelimiz sizlere eşlik edecektir.

Ayrıca, yatışınız sırasında birimler arası geçişlerinizde de personelimiz sizlere yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyacaktır.

Her odada mini buzdolabı yer almaktadır. Bu dolapların içinde, kalış süresi içinde ihtiyacınız olabilecek bazı yiyecek ve içecekleri bulabilirsiniz. Mini bar listelerinde bulabileceğiniz fiyatlandırmalar ile kullanımlarınız günlük olarak kontrol edilecek ve oda hesaplarınıza işlenecektir.

Buzdolabı kapağının açık bırakılmaması ve içine koku yapabilecek gıda maddeleri konulmaması gerektiğini hatırlatırız.

Televizyonunuzun uzaktan kumandasını, odaya giriş yaptığınızda hizmetinize hazır olarak bulacaksınız.

Kumanda sistemi, listede bulunan kanallar dışında bir kanalı bulup ayarlamanıza olanak tanımaz

Odanızda kaldığınız süre içinde, aşağıda belirtilen kişisel bakım ürünleri sizlerin konforu için bulundurulmakta ve bittiklerinde yenilenmektedir.

  • Diş bakım seti
  • Ayakkabı bakım seti
  • Saç kurutma makinesi
  • Tek kullanımlık terlik
  • Dikiş seti
  • Tıraş seti

Dini vecibelerinizi yerine getirmenizde yardımcı olmak amacı ile Z katında sizler için bir mescidimiz hizmete sunulmuştur.

Burada sizlere yardımcı olabilecek bazı din kitapları, tesbih, baş örtüsü gibi birtakım malzemeler bulunmaktadır. Ayrıca, odalarınızda bulunan dolaplarda da seccade ve kıble yönünü belirten okları bulabilirsiniz.

Şahsınıza ait çamaşırlarınızın temizlenmesini istediğiniz zaman, çamaşırlarınızı gardırobunuzda bulunan kirli çamaşır poşetlerine koyarak, kat görevlisine teslim ediniz.

Kuru temizleme gerektiren kıyafetleriniz teslim alındıktan bir gün sonra, diğer kıyafetleriniz aynı gün içinde size teslim edilecektir. Çamaşırhane servisimiz 08.00-24.00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

Hastanemiz yiyecek-içecek hizmetleri, yatan hasta/refakatçi yemekleri ve lobi katı kafe/restaurant servisi olarak iki farklı şekilde yapılmaktadır.

Yatan Hasta Yemek Servisi

Diyet alan hastalar ve refakatçilerimizin istedikleri yemeği seçmeleri için mönü, bir gün önceden dağıtılmaktadır. Yemek servisi hasta odalarına kat garsonları tarafından yapılmaktadır. Diyet uzmanınız, beslenmeniz ve yemek ile ilgili sorunlarınızda en yakın danışmanınızdır. Hasta diyetleri, doktor ve diyetisyenlerimiz tarafından önerilen mönüler üzerinden, seçenekli olarak yapılmaktadır. Dışarıdan yemek getirilmesi kesinlikle yasaktır. VIP katlarımızda kalan hastalarımız için ala carte mönü servisi yapılmaktadır. Bu mönüden dilediğiniz seçimleri yapabilirsiniz.

Hastanemizin ana giriş katında bulunan Cafe'M, huzurlu ve hijyenik bir ortamda cafe ve ala carte restaurant olarak iki ayrı bölümüyle misafirlerimize hizmet sunmaktadır.

Misafirlerimiz, günün her saatinde sunduğumuz çeşitli mönülerden yararlanabilir. Cafe'M olarak vizyonumuz, damak tadına hitap etmek ve kaliteli servis sunmaktır.

24 SAAT HİZMET VEREN ODA SERVİSİMİZ, MİSAFİRLERİMİZE BİR TELEFON UZAKLIĞINDADIR.

CAFE'M CAFE

24 saat açık olan kafemiz, misafirlerimize pastane çeşitleri, tost ve börek çeşitleri, kahvaltı servisi ile günaydın demektedir. Çorba ve ızgara çeşitleri, günün mönüsü, fast food, diyet mönü seçenekleri ve sıcak - soğuk içecekler ile, sigara içilen ve içilmeyen olarak ayrılmış iki bölümde gün boyu misafirlerimize hizmet etmektedir. Menüyü görmek için tıklayınız.

CAFE'M RESTAURANT

Cafe'M Restaurant, 10.30 - 22.00 saatleri arasında nezih ortamı ve kaliteli servis anlayışıyla hizmet vermektedir. özel olarak hazırlanmış Ala carte bölümümüz, usta aşçıların hünerli ellerinden çıkan, Türk ve Dünya mutfağının en güzel yemeklerini misafirlerimize sunar.

CAFE'M MARKET

Hastanenizin ana giriş katında bulunan marketimiz, kitap, dergi, gazete, hediyelik eşya, aperatif yiyecekler, giysi, temizlik maddeleri gibi günlük ihtiyaçlarınızı karşılayacağınız tüm ürünleri bulundurmaktadır. Marketimiz, 24 saat hizmetinizdedir.

CAFE CROWN

Cafe Crown, göz merkezi alanında yerleşen içecek ve snack yiyeceklerin sunulduğu köşedir. Oturarak servis verme anlayışı ile değil, hızlı paket servis ağırlıklı olacak olan bu köşe hasta ve yakınlarına yeni tatlar ve alternatifler sunmaktadır. Menüyü görmek için tıklayınız.

Lobi katında bulunan marketten gazete ve dergi bulma imkanınız mevcuttur.

VIP katı misafirlerimiz, bölüm sorumlu hemşirelerini bir gün önceden haberdar ederek, ücretsiz gazete servisimizden faydalanabilir.

Diğer katlarda kalan misafirlerimiz için 08.30-09.30 saat aralığında peşin ödemeli olarak, arzu ettikleri gazetelerin satış işlemi, katlarına servisle yapılmaktadır.

Hastanemize girdiğiniz andan itibaren sizleri güler yüzle karşılayan personelimiz, aşağıdaki hizmetler ile sizlere yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyacaktır:

  • Hastanemize gelen tüm hasta ve yakınlarının sorularına cevap vermek.
  • Hastalara yol göstererek yardımcı olmak.
  • Doktorlarımızın dahili telefon numaraları ve yatan hastaların oda numaraları konularında bilgi vermek.
  • Taksi ihtiyacınız olduğunda 24 saat boyunca sizlere yardımcı olmak ve taksi çağırmak.
  • Hastane içinde ulaşımınızı kolaylaştıracak yönlendirme broşürlerimizi danışma ve tüm kat bankolarından bulmanızı sağlamak.

Yatan hastalarımız, danışmada bulunan görevlilere ulaşmak için 5000 - 5001 numaralı telefonu arayabilir.

Hastane içinde sizlerin otopark ihtiyacınızı karşılayabilecek 270 araç kapasiteli, üç kattan oluşan kapalı otoparkımız bulunmaktadır. Asansörlerde G1-G2-G3 tuşlarına basarak otoparkımıza ulaşabilirsiniz.

  • Hastanemize 08.30-18.00 saatleri arasındaki girişlerinizde, arzu ederseniz " Valet Parking " hizmeti verilmektedir. Görevlilerimiz sizlerin konforu için, araç park etme ve geri getirme işlemlerini yerine getirmektedir.
  • Yatan hastalarımız için hastanemizde yattığı süre içinde; 24 saat boyunca, 1 refakatçisi için ücretsiz otopark hizmetimizden yararlanma olanağı sağlanmaktadır. Konu ile ilgili bilgiyi Yatış/Taburcu görevlilerimizden veya otopark yetkililerimizden alabilirsiniz.
  • Otopark görevlilerimize ulaşmak için 5494 nolu telefonları arayabilirsiniz.
  • "Acil Servis Girişi", ambulans hizmetleri ve hasta transferine ayrılmıştır. Bu bölgeye araç park etmediğiniz için teşekkür ederiz.
  • Hastane içi güvenliğinizin esas alınması nedeni ile LPG li araçların otoparkımıza park edilmesine izin verilmemektedir.

Sizlerin güvenliği bizim için birinci derece önemlidir. Bina içinde 24 saat görev başında olan güvenlik görevlilerine,

  • Hastane içine sokulan paketlerin kontrolünde
  • Hastane içinde gerektiği zaman kimlik kontrolü yapılmasında
  • Otoparkta araç altı ve bagaj araması yapılmasında yardımcı olunmasını,

güvenliğiniz için rica ederiz.

Her şeye rağmen ;

Kişisel eşyalarınız , değerli evrak ve belgelerinizi sahipsiz bırakmamanızı rica eder, özel eşyaların sizin sorumluluğunuzda olduğunu hatırlatırız. Hastalarımız ve refakatçileri, odalarda kendi kullanımlarına tahsis edilmiş olan kasayı, değerli eşyalarını saklamak için kullanabilir. Güvenlik görevlilerine ulaşmak için 5555 numaralı dahili telefonu arayabilirsiniz.

Wireless İnternet kullanımlarınız için lobi katında Konferans Salonu önünde 24 saat boyunca iletişim kurabileceğiniz bir ''İnternet Kullanım Noktası'' oluşturulmuştur.

Oda içi ulaşımlarınızda dizüstü bilgisayarlarınızın kablosuz bağlantı kurabilmesi için aksam ihtiyacı söz konusu ise, her kat için gerekli erişim hatları kurulmuştur.

Ayrıca, odalarınızda bulunan telefon hattınızı kullanarak erişim sağlayabilirsiniz. Bütün bu hizmetlerden ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz.




A Blok 13. katta bulunan Memorial Konukevi, hastane içi otelcilikte bir ilki gerçekleştirerek evinizdeki konfor ve rahatlığı sizlere en iyi şekilde yaşatmak için hayata geçirilmiştir. 5 yıldızlı otel konforuna sahip odalarımızda Plazma TV, kaz tüyü yatak takımları, dijital kasa ve kapı sistemi, yerden ısıtma klima ve diğer tüm ince ayrıntılar sizin için düşünülmüştür.

Üç farklı tip odası bulunan konukevinde, kahvaltı ve dinlenme salonunda günlük gazete ve dergileri okuyarak günün stresinden kurtulabilirsiniz.

Ayrıca, bilet rezervasyonları, araç kiralama gibi hizmetleri de alabileceğiniz Memorial Konukevi, günün 24 saati siz değerli misafirlerimizin hizmetindedir.

Hastane içinde bulunan berberimiz, saç-sakal tıraşı konusunda, ücret karşılığında sizlere hizmet vermektedir. Kat sorumlusu hemşirelerinizden yardım isteyerek kendilerine ulaşabilirsiniz.

Öncelikle, dünyanın en kutsal değerlerinden biri olan anneliğe adım atışınızı kutlarız. Hastanemiz bu özel günlerinizde size özel hizmetler de sunmaktadır.

Loğusalık döneminin bir simgesi olarak bilinen loğusa şerbetinin ilki, hastanemizin ikramı olmak üzere odanızda hazır bulunacak ve konuklarınıza şerbetinizi ikram edebileceksiniz.

İkinci ve daha Sonraki loğusa şerbeti servisleri için, 2575 numaralı dahili telefonu arayabilir ve ücreti karşılığı sipariş verebilirsiniz.

Odanızdaki telefon, odaya kabulünüz yapıldığı anda dış görüşmelere açılır. Odanızın dahili hat numarası, oda numaranızla aynıdır.

Odanızdan yapacağınız telefon görüşmeleriniz için 9 'dan hat almanız, direk çıkışlar için yeterli olacaktır.

İç hat görüşmeleri Telefon rehberimize bakınız.
Dış hat görüşmeleri 9 + Telefon no
  9 + 0 + Şehir kodu + Telefon no
  9 + 00 + Ülke kodu + Telefon no

Odanızda kaldığınız süre içinde yapacağınız dış görüşmelerin hesabınıza kaydedileceğini, çıkış işlemleriniz tamamlandığı andan itibaren sadece dışarıdan gelen aramalara cevap verebileceğinizi fakat arama yapamayacağınızı unutmayınız.

Odalardan yapılan telefon görüşmeleri, hesabınıza otomatik olarak işlenecektir.

Tek kişilikler dışındaki odalardan yapılan görüşmeler santral üzerinden gerçekleştirilmektedir. Ulaşamadığınız veya bilinmeyen numaralar için 0 (Santral)'a basarak elemanlarımızdan yardım alabilirsiniz.

Doğum yapacağınız odanın süslenmesiyle ilgili, firmaları dolaşarak zaman kaybı yaşamanızı önlemek amacıyla, bir organizasyon firmasının hastanemizde ürünlerini sunması sağlanmıştır.

Ayrıca, tüm doğum odalarımızın kapıları bu firma ile birlikte hazırlanmış kapı çelenkleri ile süslenmektedir. Oda içi dekorasyonunuz ve diğer organizasyon desteği için, standlardan broşür alıp irtibat kurabilirsiniz.

Giriş katında Yatış/Taburcu bölümünden, Kadın Doğum Polikliniği'ndeki standlardan ve yatan hasta katlarımızdaki vitrinlerden, gerekli ön bilgiyi alabilirsiniz.

Memorial Ataşehir Hastanesi Hasta Rehberi

Hedefimiz odanızı tanımanızı, yerleşmenizi ve en kısa sürede rahat etmenizi sağlamaktır. Hasta Rehberi'ni kullanarak Hastanemizde kendinizi evinizdeki gibi hisedeceğinizi umuyoruz.

  • Hastanemizden hizmet alan tüm hasta ve yakınlarının hastanemiz ile ilgili görüş ve düşüncelerini edinmek,
  • Bildirilen tüm görüşleri hizmet kalitemizi artırmak amacıyla ilgili birim yöneticilerinin desteğini alarak değerlendirmek,
  • Değerlendirme sonrası yapılan planlamalar ve sonuç hakkında, bölüme bildirimi yapan hastamıza geri dönüş yapmak

Hasta İlişkileri Bölümümüzün sizler için olduğu kadar sizlerin katkılarıyla hastanemiz gelişimimiz için de sunduğu hizmetler arasındadır.

Teşekkürleriniz ve olumlu görüşleriniz ismini ya da bölümünü belirttiğiniz herkesle paylaşıldığı gibi teşekkür ettiğiniz personelimizin amirleri ile de paylaşılır.

Şikayetleriniz ve olumsuz görüşlerinizle de sadece Hasta İlişkileri Bölümümüz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.

Hasta İlişkileri Bölümüne görüş, öneri veya düşünceleriniz bildirmek için:

internet aracılığıyla görüş göndermek için gorusleriniz@memorial.com.tr adresine e-mail atabilir, posata adresimize mektup gönderebilir, katlarda ve bekleme salonlarındaki anket formlarını doldurabilir, yüzyüze görüşme talep edebilir, ya da telefonla Hasta İlişkileri Uzmanları ile görüşme yapabilirsiniz. Hasta İlişkileri Bölümüne telefon ile ulaşmak isterseniz 7511 veya 7527 nolu dahili hattı kullanabilirsiniz.

Enfeksiyon riski sebebiyle, yatan hasta odalarımıza canlı çiçek kabul edilememektedir. Gelen çiçekleriniz çiçek kartı ile danışma/resepsiyon tarafından teslim alınır, sizlere telefon ile ön bilgi verilir.

Gün içinde saat 17.00-18.00 arasında, kartlarınız sizlere hosteslerimiz aracılığı ile teslim edilir. Çiçek kabulü sonrasında gelen telefonlarınız sırasında eğer kartlarınızı bu saatlerden önce teslim almak isterseniz, lütfen görevli arkadaşımızı bilgilendiriniz. Çiçek teslim işlemimiz taburculuk işlemleri sonrasında danışmadan veya bir yakınınız vasıtasıyla sizlere verilen ''Çiçek Kartı''nızın ibrazından sonra yine aynı yerden teslim edilir.

Yatış işlemleriniz gerçekleştiğinde, odaya yerleşmeniz amacıyla veya taburculuk işlemleriniz sonrasında hastaneden ayrılışınız sırasında, Porter servisimiz vasıtası ile personelimiz sizlere eşlik edecektir.

Ayrıca, yatışınız sırasında birimler arası geçişlerinizde de personelimiz sizlere yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyacaktır.

Her odada mini buzdolabı yer almaktadır. Bu dolapların içinde, kalış süresi içinde ihtiyacınız olabilecek bazı yiyecek ve içecekleri bulabilirsiniz. Mini bar listelerinde bulabileceğiniz fiyatlandırmalar ile kullanımlarınız günlük olarak kontrol edilecek ve oda hesaplarınıza işlenecektir.

Buzdolabı kapağının açık bırakılmaması ve içine koku yapabilecek gıda maddeleri konulmaması gerektiğini hatırlatırız.

Televizyonunuzun uzaktan kumandasını, odaya giriş yaptığınızda hizmetinize hazır olarak bulacaksınız.

Kumanda sistemi, listede bulunan kanallar dışında bir kanalı bulup ayarlamanıza olanak tanımaz

Odanızda kaldığınız süre içinde, aşağıda belirtilen kişisel bakım ürünleri sizlerin konforu için bulundurulmakta ve bittiklerinde yenilenmektedir.

  • Diş bakım seti
  • Ayakkabı bakım seti
  • Saç kurutma makinesi
  • Tek kullanımlık terlik
  • Dikiş seti
  • Tıraş seti

Dini vecibelerinizi yerine getirmenizde yardımcı olmak amacı ile Z katında sizler için bir mescidimiz hizmete sunulmuştur.

Burada sizlere yardımcı olabilecek bazı din kitapları, tesbih, baş örtüsü gibi birtakım malzemeler bulunmaktadır. Ayrıca, odalarınızda bulunan dolaplarda da seccade ve kıble yönünü belirten okları bulabilirsiniz.

Şahsınıza ait çamaşırlarınızın temizlenmesini istediğiniz zaman, çamaşırlarınızı gardırobunuzda bulunan kirli çamaşır poşetlerine koyarak, kat görevlisine teslim ediniz.

Kuru temizleme gerektiren kıyafetleriniz teslim alındıktan bir gün sonra, diğer kıyafetleriniz aynı gün içinde size teslim edilecektir. Çamaşırhane servisimiz 08.00-24.00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

Hastanemiz yiyecek-içecek hizmetleri, yatan hasta/refakatçi yemekleri ve lobi katı kafe/restaurant servisi olarak iki farklı şekilde yapılmaktadır.

Yatan Hasta Yemek Servisi

Diyet alan hastalar ve refakatçilerimizin istedikleri yemeği seçmeleri için mönü, bir gün önceden dağıtılmaktadır. Yemek servisi hasta odalarına kat garsonları tarafından yapılmaktadır. Diyet uzmanınız, beslenmeniz ve yemek ile ilgili sorunlarınızda en yakın danışmanınızdır. Hasta diyetleri, doktor ve diyetisyenlerimiz tarafından önerilen mönüler üzerinden, seçenekli olarak yapılmaktadır. Dışarıdan yemek getirilmesi kesinlikle yasaktır. VIP katlarımızda kalan hastalarımız için ala carte mönü servisi yapılmaktadır. Bu mönüden dilediğiniz seçimleri yapabilirsiniz.

Hastanemizin ana giriş katında bulunan Cafe'M, huzurlu ve hijyenik bir ortamda cafe ve ala carte restaurant olarak iki ayrı bölümüyle misafirlerimize hizmet sunmaktadır.

Misafirlerimiz, günün her saatinde sunduğumuz çeşitli mönülerden yararlanabilir. Cafe'M olarak vizyonumuz, damak tadına hitap etmek ve kaliteli servis sunmaktır.

24 SAAT HİZMET VEREN ODA SERVİSİMİZ, MİSAFİRLERİMİZE BİR TELEFON UZAKLIĞINDADIR.

CAFE'M CAFE

24 saat açık olan kafemiz, misafirlerimize pastane çeşitleri, tost ve börek çeşitleri, kahvaltı servisi ile günaydın demektedir. Çorba ve ızgara çeşitleri, günün mönüsü, fast food, diyet mönü seçenekleri ve sıcak - soğuk içecekler ile, sigara içilen ve içilmeyen olarak ayrılmış iki bölümde gün boyu misafirlerimize hizmet etmektedir. Menüyü görmek için tıklayınız.

CAFE'M RESTAURANT

Cafe'M Restaurant, 10.30 - 22.00 saatleri arasında nezih ortamı ve kaliteli servis anlayışıyla hizmet vermektedir. özel olarak hazırlanmış Ala carte bölümümüz, usta aşçıların hünerli ellerinden çıkan, Türk ve Dünya mutfağının en güzel yemeklerini misafirlerimize sunar.

CAFE'M MARKET

Hastanenizin ana giriş katında bulunan marketimiz, kitap, dergi, gazete, hediyelik eşya, aperatif yiyecekler, giysi, temizlik maddeleri gibi günlük ihtiyaçlarınızı karşılayacağınız tüm ürünleri bulundurmaktadır. Marketimiz, 24 saat hizmetinizdedir.

CAFE CROWN

Cafe Crown, göz merkezi alanında yerleşen içecek ve snack yiyeceklerin sunulduğu köşedir. Oturarak servis verme anlayışı ile değil, hızlı paket servis ağırlıklı olacak olan bu köşe hasta ve yakınlarına yeni tatlar ve alternatifler sunmaktadır. Menüyü görmek için tıklayınız.

Lobi katında bulunan marketten gazete ve dergi bulma imkanınız mevcuttur.

VIP katı misafirlerimiz, bölüm sorumlu hemşirelerini bir gün önceden haberdar ederek, ücretsiz gazete servisimizden faydalanabilir.

Diğer katlarda kalan misafirlerimiz için 08.30-09.30 saat aralığında peşin ödemeli olarak, arzu ettikleri gazetelerin satış işlemi, katlarına servisle yapılmaktadır.

Hastanemize girdiğiniz andan itibaren sizleri güler yüzle karşılayan personelimiz, aşağıdaki hizmetler ile sizlere yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyacaktır:

  • Hastanemize gelen tüm hasta ve yakınlarının sorularına cevap vermek.
  • Hastalara yol göstererek yardımcı olmak.
  • Doktorlarımızın dahili telefon numaraları ve yatan hastaların oda numaraları konularında bilgi vermek.
  • Taksi ihtiyacınız olduğunda 24 saat boyunca sizlere yardımcı olmak ve taksi çağırmak.
  • Hastane içinde ulaşımınızı kolaylaştıracak yönlendirme broşürlerimizi danışma ve tüm kat bankolarından bulmanızı sağlamak.

Yatan hastalarımız, danışmada bulunan görevlilere ulaşmak için 5000 - 5001 numaralı telefonu arayabilir.

Hastane içinde sizlerin otopark ihtiyacınızı karşılayabilecek 270 araç kapasiteli, üç kattan oluşan kapalı otoparkımız bulunmaktadır. Asansörlerde G1-G2-G3 tuşlarına basarak otoparkımıza ulaşabilirsiniz.

  • Hastanemize 08.30-18.00 saatleri arasındaki girişlerinizde, arzu ederseniz " Valet Parking " hizmeti verilmektedir. Görevlilerimiz sizlerin konforu için, araç park etme ve geri getirme işlemlerini yerine getirmektedir.
  • Yatan hastalarımız için hastanemizde yattığı süre içinde; 24 saat boyunca, 1 refakatçisi için ücretsiz otopark hizmetimizden yararlanma olanağı sağlanmaktadır. Konu ile ilgili bilgiyi Yatış/Taburcu görevlilerimizden veya otopark yetkililerimizden alabilirsiniz.
  • Otopark görevlilerimize ulaşmak için 5494 nolu telefonları arayabilirsiniz.
  • "Acil Servis Girişi", ambulans hizmetleri ve hasta transferine ayrılmıştır. Bu bölgeye araç park etmediğiniz için teşekkür ederiz.
  • Hastane içi güvenliğinizin esas alınması nedeni ile LPG li araçların otoparkımıza park edilmesine izin verilmemektedir.

Sizlerin güvenliği bizim için birinci derece önemlidir. Bina içinde 24 saat görev başında olan güvenlik görevlilerine,

  • Hastane içine sokulan paketlerin kontrolünde
  • Hastane içinde gerektiği zaman kimlik kontrolü yapılmasında
  • Otoparkta araç altı ve bagaj araması yapılmasında yardımcı olunmasını,

güvenliğiniz için rica ederiz.

Her şeye rağmen ;

Kişisel eşyalarınız , değerli evrak ve belgelerinizi sahipsiz bırakmamanızı rica eder, özel eşyaların sizin sorumluluğunuzda olduğunu hatırlatırız. Hastalarımız ve refakatçileri, odalarda kendi kullanımlarına tahsis edilmiş olan kasayı, değerli eşyalarını saklamak için kullanabilir. Güvenlik görevlilerine ulaşmak için 5555 numaralı dahili telefonu arayabilirsiniz.

Wireless İnternet kullanımlarınız için lobi katında Konferans Salonu önünde 24 saat boyunca iletişim kurabileceğiniz bir ''İnternet Kullanım Noktası'' oluşturulmuştur.

Oda içi ulaşımlarınızda dizüstü bilgisayarlarınızın kablosuz bağlantı kurabilmesi için aksam ihtiyacı söz konusu ise, her kat için gerekli erişim hatları kurulmuştur.

Ayrıca, odalarınızda bulunan telefon hattınızı kullanarak erişim sağlayabilirsiniz. Bütün bu hizmetlerden ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz.




A Blok 13. katta bulunan Memorial Konukevi, hastane içi otelcilikte bir ilki gerçekleştirerek evinizdeki konfor ve rahatlığı sizlere en iyi şekilde yaşatmak için hayata geçirilmiştir. 5 yıldızlı otel konforuna sahip odalarımızda Plazma TV, kaz tüyü yatak takımları, dijital kasa ve kapı sistemi, yerden ısıtma klima ve diğer tüm ince ayrıntılar sizin için düşünülmüştür.

Üç farklı tip odası bulunan konukevinde, kahvaltı ve dinlenme salonunda günlük gazete ve dergileri okuyarak günün stresinden kurtulabilirsiniz.

Ayrıca, bilet rezervasyonları, araç kiralama gibi hizmetleri de alabileceğiniz Memorial Konukevi, günün 24 saati siz değerli misafirlerimizin hizmetindedir.

Hastane içinde bulunan berberimiz, saç-sakal tıraşı konusunda, ücret karşılığında sizlere hizmet vermektedir. Kat sorumlusu hemşirelerinizden yardım isteyerek kendilerine ulaşabilirsiniz.

Öncelikle, dünyanın en kutsal değerlerinden biri olan anneliğe adım atışınızı kutlarız. Hastanemiz bu özel günlerinizde size özel hizmetler de sunmaktadır.

Loğusalık döneminin bir simgesi olarak bilinen loğusa şerbetinin ilki, hastanemizin ikramı olmak üzere odanızda hazır bulunacak ve konuklarınıza şerbetinizi ikram edebileceksiniz.

İkinci ve daha Sonraki loğusa şerbeti servisleri için, 2575 numaralı dahili telefonu arayabilir ve ücreti karşılığı sipariş verebilirsiniz.

Odanızdaki telefon, odaya kabulünüz yapıldığı anda dış görüşmelere açılır. Odanızın dahili hat numarası, oda numaranızla aynıdır.

Odanızdan yapacağınız telefon görüşmeleriniz için 9 'dan hat almanız, direk çıkışlar için yeterli olacaktır.

İç hat görüşmeleri Telefon rehberimize bakınız.
Dış hat görüşmeleri 9 + Telefon no
  9 + 0 + Şehir kodu + Telefon no
  9 + 00 + Ülke kodu + Telefon no

Odanızda kaldığınız süre içinde yapacağınız dış görüşmelerin hesabınıza kaydedileceğini, çıkış işlemleriniz tamamlandığı andan itibaren sadece dışarıdan gelen aramalara cevap verebileceğinizi fakat arama yapamayacağınızı unutmayınız.

Odalardan yapılan telefon görüşmeleri, hesabınıza otomatik olarak işlenecektir.

Tek kişilikler dışındaki odalardan yapılan görüşmeler santral üzerinden gerçekleştirilmektedir. Ulaşamadığınız veya bilinmeyen numaralar için 0 (Santral)'a basarak elemanlarımızdan yardım alabilirsiniz.

Doğum yapacağınız odanın süslenmesiyle ilgili, firmaları dolaşarak zaman kaybı yaşamanızı önlemek amacıyla, bir organizasyon firmasının hastanemizde ürünlerini sunması sağlanmıştır.

Ayrıca, tüm doğum odalarımızın kapıları bu firma ile birlikte hazırlanmış kapı çelenkleri ile süslenmektedir. Oda içi dekorasyonunuz ve diğer organizasyon desteği için, standlardan broşür alıp irtibat kurabilirsiniz.

Giriş katında Yatış/Taburcu bölümünden, Kadın Doğum Polikliniği'ndeki standlardan ve yatan hasta katlarımızdaki vitrinlerden, gerekli ön bilgiyi alabilirsiniz.

Memorial Ankara Hastanesi Hasta Rehberi

Hedefimiz odanızı tanımanızı, yerleşmenizi ve en kısa sürede rahat etmenizi sağlamaktır. Hasta Rehberi'ni kullanarak Hastanemizde kendinizi evinizdeki gibi hisedeceğinizi umuyoruz.

Memorial Antalya Hastanesi Hasta Rehberi

Hedefimiz odanızı tanımanızı, yerleşmenizi ve en kısa sürede rahat etmenizi sağlamaktır. Hasta Rehberi'ni kullanarak Hastanemizde kendinizi evinizdeki gibi hisedeceğinizi umuyoruz.

Memorial Diyarbakır Hastanesi Hasta Rehberi

Hedefimiz odanızı tanımanızı, yerleşmenizi ve en kısa sürede rahat etmenizi sağlamaktır. Hasta Rehberi'ni kullanarak Hastanemizde kendinizi evinizdeki gibi hisedeceğinizi umuyoruz.

Memorial Kayseri Hastanesi Hasta Rehberi

Hedefimiz odanızı tanımanızı, yerleşmenizi ve en kısa sürede rahat etmenizi sağlamaktır. Hasta Rehberi'ni kullanarak Hastanemizde kendinizi evinizdeki gibi hisedeceğinizi umuyoruz.

Memorial Dicle Hastanesi Hasta Rehberi

Hedefimiz odanızı tanımanızı, yerleşmenizi ve en kısa sürede rahat etmenizi sağlamaktır. Hasta Rehberi'ni kullanarak Hastanemizde kendinizi evinizdeki gibi hisedeceğinizi umuyoruz.

CANLI DESTEK