Refakatçi ve Ziyaretçi Rehberi

Memorial Şişli Hastanesi Refakatçi ve Ziyaretçi Rehberi

Sevdikleriniz ve aileniz ile beraber olmak iyileşme sürecinizin önemli bir parçasıdır. Refakatçi ve ziyaretçilerinizin sizinle zaman geçirmesi bizim için önemlidir. Ancak, diğer hastalarımızın huzuru ve rahatı için refakatçilerimizin ve ziyaretçilerimizin aşağıdaki konulara dikkat etmelerini rica ediyoruz. Refakatçi ve Ziyaretçi Rehberi'ni kullanarak Hastanemizde kendinizi evinizdeki gibi hisedeceğinizi umuyoruz.

Ziyaretçi saatlerimiz 08:00 - 22:00 arasıdır.

  • Hastanemizden hizmet alan tüm hasta ve yakınlarının hastanemiz ile ilgili görüş ve düşüncelerini edinmek,
  • Bildirilen tüm görüşleri hizmet kalitemizi artırmak amacıyla ilgili birim yöneticilerinin desteğini alarak değerlendirmek,
  • Değerlendirme sonrası yapılan planlamalar ve sonuç hakkında, bölüme bildirimi yapan hastamıza geri dönüş yapmak

Hasta İlişkileri Bölümümüzün sizler için olduğu kadar sizlerin katkılarıyla hastanemiz gelişimimiz için de sunduğu hizmetler arasındadır.

Teşekkürleriniz ve olumlu görüşleriniz ismini ya da bölümünü belirttiğiniz herkesle paylaşıldığı gibi teşekkür ettiğiniz personelimizin amirleri ile de paylaşılır.

Şikayetleriniz ve olumsuz görüşlerinizle de sadece Hasta İlişkileri Bölümümüz değil ilgili tüm üst düzey yöneticilerimiz çözüm amaçlı ilgilenir.

Hasta İlişkileri Bölümüne görüş, öneri veya düşünceleriniz bildirmek için:

internet aracılığıyla görüş göndermek için gorusleriniz@memorial.com.tr adresine e-mail atabilir, posata adresimize mektup gönderebilir, katlarda ve bekleme salonlarındaki anket formlarını doldurabilir, yüzyüze görüşme talep edebilir, ya da telefonla Hasta İlişkileri Uzmanları ile görüşme yapabilirsiniz. Hasta İlişkileri Bölümüne telefon ile ulaşmak isterseniz 7511 veya 7527 nolu dahili hattı kullanabilirsiniz.

Hastanemizin ana giriş katında bulunan Cafe'M, huzurlu ve hijyenik bir ortamda cafe ve ala carte restaurant olarak iki ayrı bölümüyle misafirlerimize hizmet sunmaktadır.

Misafirlerimiz, günün her saatinde sunduğumuz çeşitli mönülerden yararlanabilir. Cafe'M olarak vizyonumuz, damak tadına hitap etmek ve kaliteli servis sunmaktır.

24 SAAT HİZMET VEREN ODA SERVİSİMİZ, MİSAFİRLERİMİZE BİR TELEFON UZAKLIĞINDADIR.

CAFE'M CAFE

24 saat açık olan kafemiz, misafirlerimize pastane çeşitleri, tost ve börek çeşitleri, kahvaltı servisi ile günaydın demektedir. Çorba ve ızgara çeşitleri, günün mönüsü, fast food, diyet mönü seçenekleri ve sıcak - soğuk içecekler ile, sigara içilen ve içilmeyen olarak ayrılmış iki bölümde gün boyu misafirlerimize hizmet etmektedir. Menüyü görmek için tıklayınız.

CAFE'M RESTAURANT

Cafe'M Restaurant, 10.30 - 22.00 saatleri arasında nezih ortamı ve kaliteli servis anlayışıyla hizmet vermektedir. özel olarak hazırlanmış Ala carte bölümümüz, usta aşçıların hünerli ellerinden çıkan, Türk ve Dünya mutfağının en güzel yemeklerini misafirlerimize sunar.

CAFE'M MARKET

Hastanenizin ana giriş katında bulunan marketimiz, kitap, dergi, gazete, hediyelik eşya, aperatif yiyecekler, giysi, temizlik maddeleri gibi günlük ihtiyaçlarınızı karşılayacağınız tüm ürünleri bulundurmaktadır. Marketimiz, 24 saat hizmetinizdedir.

CAFE CROWN

Cafe Crown, göz merkezi alanında yerleşen içecek ve snack yiyeceklerin sunulduğu köşedir. Oturarak servis verme anlayışı ile değil, hızlı paket servis ağırlıklı olacak olan bu köşe hasta ve yakınlarına yeni tatlar ve alternatifler sunmaktadır. Menüyü görmek için tıklayınız.

İnternet kullanımlarınız için lobi katında Konferans Salonu önünde 24 saat boyunca iletişim kurabileceğiniz bir ''İnternet Kullanım Noktası'' oluşturulmuştur.

Oda içi ulaşımlarınızda dizüstü bilgisayarlarınızın kablosuz bağlantı kurabilmesi için aksam ihtiyacı söz konusu ise, her kat için gerekli erişim hatları kurulmuştur.

Ayrıca, odalarınızda bulunan telefon hattınızı kullanarak erişim sağlayabilirsiniz. Bütün bu hizmetlerden ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz.

Enfeksiyon riski sebebiyle, yatan hasta odalarımıza canlı çiçek kabul edilememektedir. Gelen çiçekleriniz çiçek kartı ile danışma/resepsiyon tarafından teslim alınır, sizlere telefon ile ön bilgi verilir.

Gün içinde saat 17.00-18.00 arasında, kartlarınız sizlere hosteslerimiz aracılığı ile teslim edilir. Çiçek kabulü sonrasında gelen telefonlarınız sırasında eğer kartlarınızı bu saatlerden önce teslim almak isterseniz, lütfen görevli arkadaşımızı bilgilendiriniz. Çiçek teslim işlemimiz taburculuk işlemleri sonrasında danışmadan veya bir yakınınız vasıtasıyla sizlere verilen ''Çiçek Kartı''nızın ibrazından sonra yine aynı yerden teslim edilir.

Lobi katında bulunan marketten gazete ve dergi bulma imkanınız mevcuttur.

VIP katı misafirlerimiz, bölüm sorumlu hemşirelerini bir gün önceden haberdar ederek, ücretsiz gazete servisimizden faydalanabilir.

Diğer katlarda kalan misafirlerimiz için 08.30-09.30 saat aralığında peşin ödemeli olarak, arzu ettikleri gazetelerin satış işlemi, katlarına servisle yapılmaktadır.

Dini vecibelerinizi yerine getirmenizde yardımcı olmak amacı ile Z katında sizler için bir mescidimiz hizmete sunulmuştur.

Burada sizlere yardımcı olabilecek bazı din kitapları, tesbih, baş örtüsü gibi birtakım malzemeler bulunmaktadır. Ayrıca, odalarınızda bulunan dolaplarda da seccade ve kıble yönünü belirten okları bulabilirsiniz.

Sizlerin güvenliği bizim için birinci derece önemlidir. Bina içinde 24 saat görev başında olan güvenlik görevlilerine,

  • Hastane içine sokulan paketlerin kontrolünde
  • Hastane içinde gerektiği zaman kimlik kontrolü yapılmasında
  • Otoparkta araç altı ve bagaj araması yapılmasında yardımcı olunmasını,

güvenliğiniz için rica ederiz.

Her şeye rağmen ;

Kişisel eşyalarınız , değerli evrak ve belgelerinizi sahipsiz bırakmamanızı rica eder, özel eşyaların sizin sorumluluğunuzda olduğunu hatırlatırız. Hastalarımız ve refakatçileri, odalarda kendi kullanımlarına tahsis edilmiş olan kasayı, değerli eşyalarını saklamak için kullanabilir. Güvenlik görevlilerine ulaşmak için 5555 numaralı dahili telefonu arayabilirsiniz.

Hastanemize girdiğiniz andan itibaren sizleri güler yüzle karşılayan personelimiz, aşağıdaki hizmetler ile sizlere yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyacaktır:

  • Hastanemize gelen tüm hasta ve yakınlarının sorularına cevap vermek.
  • Hastalara yol göstererek yardımcı olmak.
  • Doktorlarımızın dahili telefon numaraları ve yatan hastaların oda numaraları konularında bilgi vermek.
  • Taksi ihtiyacınız olduğunda 24 saat boyunca sizlere yardımcı olmak ve taksi çağırmak.
  • Hastane içinde ulaşımınızı kolaylaştıracak yönlendirme broşürlerimizi danışma ve tüm kat bankolarından bulmanızı sağlamak.

Yatan hastalarımız, danışmada bulunan görevlilere ulaşmak için 5000 - 5001 numaralı telefonu arayabilir.

A Blok 13. katta bulunan Memorial Konukevi, hastane içi otelcilikte bir ilki gerçekleştirerek evinizdeki konfor ve rahatlığı sizlere en iyi şekilde yaşatmak için hayata geçirilmiştir. 5 yıldızlı otel konforuna sahip odalarımızda Plazma TV, kaz tüyü yatak takımları, dijital kasa ve kapı sistemi, yerden ısıtma klima ve diğer tüm ince ayrıntılar sizin için düşünülmüştür.

Üç farklı tip odası bulunan konukevinde, kahvaltı ve dinlenme salonunda günlük gazete ve dergileri okuyarak günün stresinden kurtulabilirsiniz.

Ayrıca, bilet rezervasyonları, araç kiralama gibi hizmetleri de alabileceğiniz Memorial Konukevi, günün 24 saati siz değerli misafirlerimizin hizmetindedir.

Memorial Konukevi ile ilgili detaylı bilgiler için tıklayınız.

Hastane içinde sizlerin otopark ihtiyacınızı karşılayabilecek 270 araç kapasiteli, üç kattan oluşan kapalı otoparkımız bulunmaktadır. Asansörlerde G1-G2-G3 tuşlarına basarak otoparkımıza ulaşabilirsiniz.

  • Hastanemize 08.30-18.00 saatleri arasındaki girişlerinizde, arzu ederseniz " Valet Parking " hizmeti verilmektedir. Görevlilerimiz sizlerin konforu için, araç park etme ve geri getirme işlemlerini yerine getirmektedir.
  • Yatan hastalarımız için hastanemizde yattığı süre içinde; 24 saat boyunca, 1 refakatçisi için ücretsiz otopark hizmetimizden yararlanma olanağı sağlanmaktadır. Konu ile ilgili bilgiyi Yatış/Taburcu görevlilerimizden veya otopark yetkililerimizden alabilirsiniz.
  • Otopark görevlilerimize ulaşmak için 5494 nolu telefonları arayabilirsiniz.
  • "Acil Servis Girişi", ambulans hizmetleri ve hasta transferine ayrılmıştır. Bu bölgeye araç park etmediğiniz için teşekkür ederiz.
  • Hastane içi güvenliğinizin esas alınması nedeni ile LPG li araçların otoparkımıza park edilmesine izin verilmemektedir.

Memorial Ataşehir Hastanesi Refakatçi ve Ziyaretçi Rehberi

Sevdikleriniz ve aileniz ile beraber olmak iyileşme sürecinizin önemli bir parçasıdır. Refakatçi ve ziyaretçilerinizin sizinle zaman geçirmesi bizim için önemlidir. Ancak, diğer hastalarımızın huzuru ve rahatı için refakatçilerimizin ve ziyaretçilerimizin aşağıdaki konulara dikkat etmelerini rica ediyoruz. Refakatçi ve Ziyaretçi Rehberi'ni kullanarak Hastanemizde kendinizi evinizdeki gibi hisedeceğinizi umuyoruz.

Ziyaretçi saatlerimiz 08:00 - 22:00 arasıdır.

Hastanemizin B blok giriş katında bulunan Cafe Crown , huzurlu ve hijyenik bir ortamda cafe olarak misafirlerimize hizmet sunmaktadır.

Misafirlerimiz, gece 00:00 a kadar sunduğumuz çeşitli mönülerden yararlanabilir. Cafe Crown olarak vizyonumuz, damak tadına hitap etmek ve kaliteli servis sunmaktır.

GECE SAAT 00:00 A KADAR HİZMET VEREN ODA SERVİSİMİZ, MİSAFİRLERİMİZE BİR TELEFON UZAKLIĞINDADIR.(5738)

CAFE CROWN

Gece saat 00:00 a kadar açık olan kafemiz, misafirlerimize pastane çeşitleri, tost ve börek çeşitleri, kahvaltı servisi ile günaydın demektedir. sıcak - soğuk içecekler ile, sigara içilmeyen olarak ayrılmış iki bölümde gün boyu misafirlerimize hizmet etmektedir. Menüyü görmek için tıklayınız.

Wireless internet kullanımlarınız için A blok lobi katında 24 saat boyunca iletişim kurabileceğiniz bir ''İnternet Kullanım Noktası'' oluşturulmuştur.

Oda içi ulaşımlarınızda dizüstü bilgisayarlarınızın kablosuz bağlantı kurabilmesi için aksam ihtiyacı söz konusu ise, her kat için gerekli erişim hatları kurulmuştur.

Ayrıca, odalarınızda bulunan telefon hattınızı kullanarak erişim sağlayabilirsiniz. Bütün bu hizmetlerden ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz.

Enfeksiyon riski sebebiyle, yatan hasta odalarımıza canlı çiçek kabul edilememektedir. Gelen çiçekleriniz çiçek kartı ile danışma/resepsiyon tarafından teslim alınır, sizlere telefon ile ön bilgi verilir.

Gün içinde saat 17.00-18.00 arasında, kartlarınız sizlere hosteslerimiz aracılığı ile teslim edilir. Çiçek kabulü sonrasında gelen telefonlarınız sırasında eğer kartlarınızı bu saatlerden önce teslim almak isterseniz, lütfen görevli arkadaşımızı bilgilendiriniz. Çiçek teslim işlemimiz taburculuk işlemleri sonrasında danışmadan veya bir yakınınız vasıtasıyla sizlere verilen ''Çiçek Kartı''nızın ibrazından sonra yine aynı yerden teslim edilir.(5880-5881)

VIP katı misafirlerimiz, bölüm sorumlu hemşirelerini bir gün önceden haberdar ederek, ücretsiz gazete servisimizden faydalanabilir.

Diğer katlarda kalan misafirlerimiz için 08.30-09.30 saat aralığında peşin ödemeli olarak, arzu ettikleri gazetelerin satış işlemi, katlarına servisle yapılmaktadır.

Dini vecibelerinizi yerine getirmenizde yardımcı olmak amacı ile A katında sizler için bir mescidimiz hizmete sunulmuştur. A katına servis asansörü ile yada lobby den bir kat aşağı merdiven ile inmek koşulu ile ulaşabilirsiniz.

Burada sizlere yardımcı olabilecek bazı din kitapları, tesbih, baş örtüsü gibi birtakım malzemeler bulunmaktadır. Ayrıca, odalarınızda bulunan dolaplarda da seccade ve kıble yönünü belirten okları bulabilirsiniz.

Sizlerin güvenliği bizim için birinci derece önemlidir. Bina içinde 24 saat görev başında olan güvenlik görevlilerine,

  • Hastane içine sokulan paketlerin kontrolünde
  • Hastane içinde gerektiği zaman kimlik kontrolü yapılmasında
  • Otoparkta araç altı ve bagaj araması yapılmasında yardımcı olunmasını,

güvenliğiniz için rica ederiz.

Her şeye rağmen ;

Kişisel eşyalarınız , değerli evrak ve belgelerinizi sahipsiz bırakmamanızı rica eder, özel eşyaların sizin sorumluluğunuzda olduğunu hatırlatırız. Hastalarımız ve refakatçileri, odalarda kendi kullanımlarına tahsis edilmiş olan kasayı, değerli eşyalarını saklamak için kullanabilir. Güvenlik görevlilerine ulaşmak için 7405 numaralı dahili telefonu arayabilirsiniz.

Hastanemize girdiğiniz andan itibaren sizleri güler yüzle karşılayan personelimiz, aşağıdaki hizmetler ile sizlere yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyacaktır:

  • Hastanemize gelen tüm hasta ve yakınlarının sorularına cevap vermek.
  • Hastalara yol göstererek yardımcı olmak.
  • Doktorlarımızın dahili telefon numaraları ve yatan hastaların oda numaraları konularında bilgi vermek.
  • Taksi ihtiyacınız olduğunda 24 saat boyunca sizlere yardımcı olmak ve taksi çağırmak.
  • Hastane içinde ulaşımınızı kolaylaştıracak yönlendirme broşürlerimizi danışma ve tüm kat bankolarından bulmanızı sağlamak.
  • Gelen çiçeklerinizi teslim alarak geri teslim alınmasını sağlamak

Yatan hastalarımız, danışmada bulunan görevlilere ulaşmak için 5880 - 5881 numaralı telefonu arayabilir.

Hastane içinde sizlerin otopark ihtiyacınızı karşılayabilecek 28 araç kapasiteli, üç kattan oluşan kapalı otoparkımız bulunmaktadır. Asansörlerde A blok L ve 1 tuşlarına basarak otoparkımıza ulaşabilirsiniz.

Hastanemiz 100 mt yukarısında toplam da 54 araç kapasiteli ve 08:00-20:00 saatleri arası hizmet veren güvenlik kontrollü açık otoparkımız bulunmaktadır.

  • Hastanemize 08.30-00:00 saatleri arasındaki girişlerinizde, arzu ederseniz " Valet Parking " hizmeti verilmektedir. Görevlilerimiz sizlerin konforu için, araç park etme ve geri getirme işlemlerini yerine getirmektedir.
  • Yatan hastalarımız ve refakatçileri için hastanemizde yattığı süre içinde; 24 saat boyunca ücretsiz otopark hizmetimizden yararlanma olanağı sağlanmaktadır. Konu ile ilgili bilgiyi Yatış/Taburcu görevlilerimizden veya otopark yetkililerimizden alabilirsiniz.
  • Otopark görevlilerimize ulaşmak için 5494 nolu telefonları arayabilirsiniz.
  • "Acil Servis Girişi", ambulans hizmetleri ve hasta transferine ayrılmıştır. Bu bölgeye araç park etmediğiniz için teşekkür ederiz.
  • Hastane içi güvenliğinizin esas alınması nedeni ile LPG li araçların otoparkımıza park edilmesine izin verilmemektedir.

Memorial Ankara Hastanesi Refakatçi ve Ziyaretçi Rehberi

Sevdikleriniz ve aileniz ile beraber olmak iyileşme sürecinizin önemli bir parçasıdır. Refakatçi ve ziyaretçilerinizin sizinle zaman geçirmesi bizim için önemlidir. Ancak, diğer hastalarımızın huzuru ve rahatı için refakatçilerimizin ve ziyaretçilerimizin aşağıdaki konulara dikkat etmelerini rica ediyoruz. Refakatçi ve Ziyaretçi Rehberi'ni kullanarak Hastanemizde kendinizi evinizdeki gibi hisedeceğinizi umuyoruz.

Ziyaretçi saatlerimiz 08:00 - 22:00 arasıdır.

Memorial Antalya Hastanesi Refakatçi ve Ziyaretçi Rehberi

Sevdikleriniz ve aileniz ile beraber olmak iyileşme sürecinizin önemli bir parçasıdır. Refakatçi ve ziyaretçilerinizin sizinle zaman geçirmesi bizim için önemlidir. Ancak, diğer hastalarımızın huzuru ve rahatı için refakatçilerimizin ve ziyaretçilerimizin aşağıdaki konulara dikkat etmelerini rica ediyoruz. Refakatçi ve Ziyaretçi Rehberi'ni kullanarak Hastanemizde kendinizi evinizdeki gibi hisedeceğinizi umuyoruz.

Ziyaretçi saatlerimiz 08:00 - 22:00 arasıdır.

Hastanemizin giriş katında bulunan Cafe Inn, huzurlu ve hijyenik bir ortamda kafeterya ihtiyaçlarını giderebilmek için misafirlerimize hizmet sunmaktadır.

Misafirlerimiz, günün 08:00-24:00 saatleri arasında hizmet vermekte olan Cafe Inn, misafirlerimize pastane çeşitleri, tost ve börek çeşitleri, kahvaltı servisi ile günaydın demektedir. Çorba ve ızgara çeşitleri, fast food çeşitleri ve sıcak - soğuk içecekler ile, misafirlerimize hizmet etmektedir.

Wireless internet kullanımlarınız için -1. katta Konferans Salonu önünde 24 saat boyunca iletişim kurabileceğiniz bir ''İnternet Kullanım Noktası'' oluşturulmuştur.

Oda içi ulaşımlarınızda dizüstü bilgisayarlarınızın kablosuz bağlantı kurabilmesi için her kat için gerekli erişim hatları kurulmuştur.

Enfeksiyon riski sebebiyle, yatan hasta odalarımıza canlı çiçek kabul edilememektedir. Gelen çiçekleriniz çiçek kartı ile danışma/resepsiyon tarafından teslim alınır, sizlere telefon ile ön bilgi verilir.

Gün içinde saat 17.00-18.00 arasında, kartlarınız sizlere hosteslerimiz aracılığı ile teslim edilir. Çiçek kabulü sonrasında gelen telefonlarınız sırasında eğer kartlarınızı bu saatlerden önce teslim almak isterseniz, lütfen görevli arkadaşımızı bilgilendiriniz. Çiçek teslim işlemimiz taburculuk işlemleri sonrasında danışmadan veya bir yakınınız vasıtasıyla sizlere verilen ''Çiçek Kartı''nızın ibrazından sonra yine aynı yerden teslim edilir.

Misafirlerimiz, bölüm sorumlu hemşirelerine taleplerini ileterek, arzu ettikleri gazeteleri peşin ödemeli olarak aracılığımız ile temin edebilmektedir.

Dini vecibelerinizi yerine getirmenizde yardımcı olmak amacı ile -1. katta sizler için bir mescidimiz hizmete sunulmuştur.

Burada sizlere yardımcı olabilecek bazı din kitapları, tesbih, baş örtüsü gibi birtakım malzemeler bulunmaktadır. Ayrıca, talep eden misafirlerimizin odalarına seccade teminini sağlamaktayız.

Sizlerin güvenliği bizim için birinci derece önemlidir. Bina içinde 24 saat görev başında olan güvenlik görevlilerine,

  • Hastane içine sokulan paketlerin kontrolünde
  • Hastane içinde gerektiği zaman kimlik kontrolü yapılmasında
  • Otoparkta araç altı ve bagaj araması yapılmasında yardımcı olunmasını,

güvenliğiniz için rica ederiz.

Her şeye rağmen ;

Kişisel eşyalarınız , değerli evrak ve belgelerinizi sahipsiz bırakmamanızı rica eder, özel eşyaların sizin sorumluluğunuzda olduğunu hatırlatırız. Hastalarımız ve refakatçileri, odalarda kendi kullanımlarına tahsis edilmiş olan kasayı, değerli eşyalarını saklamak için kullanabilir. Güvenlik görevlilerine ulaşmak için 5555 numaralı dahili telefonu arayabilirsiniz.

Hastanemize girdiğiniz andan itibaren sizleri güler yüzle karşılayan personelimiz, aşağıdaki hizmetler ile sizlere yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyacaktır:

  • Hastanemize gelen tüm hasta ve yakınlarının sorularına cevap vermek.
  • Hastalara yol göstererek yardımcı olmak.
  • Doktorlarımızın dahili telefon numaraları ve yatan hastaların oda numaraları konularında bilgi vermek.
  • Taksi ihtiyacınız olduğunda sizlere yardımcı olmak ve taksi çağırmak.
  • Hastane içinde ulaşımınızı kolaylaştıracak yönlendirme broşürlerimizi danışma ve tüm kat bankolarından bulmanızı sağlamak.

Yatan hastalarımız, danışmada bulunan görevlilere ulaşmak için 5000 - 5001 numaralı telefonu arayabilir.

Hastane içinde sizlerin otopark ihtiyacınızı karşılayabilecek 80 araç kapasiteli, açık otoparkımız bulunmaktadır.

Hastanemize 08.30-18.00 saatleri arasındaki girişlerinizde, arzu ederseniz " Valet Parking " hizmeti verilmektedir. Görevlilerimiz sizlerin konforu için, araç park etme ve geri getirme işlemlerini yerine getirmektedir.

  • Hastanemizde sunulmakta olan otopark ve Valet parking hizmetlerimiz ücretsizdir.
  • Otopark görevlilerimize ulaşmak için 5494 nolu telefonları arayabilirsiniz.
  • "Acil Servis Girişi", ambulans hizmetleri ve hasta transferine ayrılmıştır. Bu bölgeye araç park etmediğiniz için teşekkür ederiz.

Memorial Diyarbakır Hastanesi Refakatçi ve Ziyaretçi Rehberi

Sevdikleriniz ve aileniz ile beraber olmak iyileşme sürecinizin önemli bir parçasıdır. Refakatçi ve ziyaretçilerinizin sizinle zaman geçirmesi bizim için önemlidir. Ancak, diğer hastalarımızın huzuru ve rahatı için refakatçilerimizin ve ziyaretçilerimizin aşağıdaki konulara dikkat etmelerini rica ediyoruz. Refakatçi ve Ziyaretçi Rehberi'ni kullanarak Hastanemizde kendinizi evinizdeki gibi hisedeceğinizi umuyoruz.

Ziyaretçi saatlerimiz 08:00 - 22:00 arasıdır.

Hastanemizin ana giriş katında bulunan Cafe Naz, huzurlu ve hijyenik bir ortamda Cafe olarak misafirlerimize hizmet sunmaktadır.

Misafirlerimiz, günün her saatinde sunduğumuz çeşitli mönülerden yararlanabilir. Cafe Naz olarak vizyonumuz, damak tadına hitap etmek ve kaliteli servis sunmaktır.

24 SAAT HİZMET VEREN ODA SERVİSİMİZ, MİSAFİRLERİMİZE BİR TELEFON UZAKLIĞINDADIR. 4350

CAFE NAZ

24 saat açık olan kafemiz, misafirlerimize pastane çeşitleri, tost ve börek çeşitleri, servisi ile günaydın demektedir. günün mönüsü, fast food, diyet mönü seçenekleri ve sıcak - soğuk içecekler ile, sigara içilen ve içilmeyen olarak ayrılmış iki bölümde gün boyu misafirlerimize hizmet etmektedir. Menüyü görmek için tıklayınız.

Wireless internet Lobi ve Oda içi ulaşımlarınızda dizüstü bilgisayarlarınızın kablosuz bağlantı kurabilmesi için aksam ihtiyacı söz konusu ise, her kat için gerekli erişim hatları kurulmuştur.

Bütün bu hizmetlerden ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz.

Enfeksiyon riski sebebiyle, yatan hasta odalarımıza canlı çiçek kabul edilememektedir. Gelen çiçekleriniz çiçek kartı ile danışma/resepsiyon tarafından teslim alınır, sizlere telefon ile ön bilgi verilir.

Gün içinde saat 17.00-18.00 arasında, kartlarınız sizlere hosteslerimiz aracılığı ile teslim edilir. Çiçek kabulü sonrasında gelen telefonlarınız sırasında eğer kartlarınızı bu saatlerden önce teslim almak isterseniz, lütfen görevli arkadaşımızı bilgilendiriniz. Çiçek teslim işlemimiz taburculuk işlemleri sonrasında danışmadan veya bir yakınınız vasıtasıyla sizlere verilen ''Çiçek Kartı''nızın ibrazından sonra yine aynı yerden teslim edilir.

VIP katı misafirlerimiz, bölüm sorumlu hemşirelerini bir gün önceden haberdar ederek, ücretsiz gazete servisimizden faydalanabilir.

Diğer katlarda kalan misafirlerimiz için 08.30-09.30 saat aralığında peşin ödemeli olarak, arzu ettikleri gazetelerin satış işlemi, katlarına servisle yapılmaktadır.

Dini vecibelerinizi yerine getirmenizde yardımcı olmak amacı ile -2 katında sizler için bir mescidimiz hizmete sunulmuştur.

Burada sizlere yardımcı olabilecek bazı din kitapları, tesbih, baş örtüsü gibi birtakım malzemeler bulunmaktadır.

Sizlerin güvenliği bizim için birinci derece önemlidir. Bina içinde 24 saat görev başında olan güvenlik görevlilerine,

  • Hastane içine sokulan paketlerin kontrolünde
  • Hastane içinde gerektiği zaman kimlik kontrolü yapılmasında
  • Otoparkta araç altı ve bagaj araması yapılmasında yardımcı olunmasını,

güvenliğiniz için rica ederiz.

Her şeye rağmen ;

Kişisel eşyalarınız , değerli evrak ve belgelerinizi sahipsiz bırakmamanızı rica eder, özel eşyaların sizin sorumluluğunuzda olduğunu hatırlatırız. Hastalarımız ve refakatçileri, odalarda kendi kullanımlarına tahsis edilmiş olan kasayı, değerli eşyalarını saklamak için kullanabilir. Güvenlik görevlilerine ulaşmak için 4319 numaralı dahili telefonu arayabilirsiniz.

Hastanemize girdiğiniz andan itibaren sizleri güler yüzle karşılayan personelimiz, aşağıdaki hizmetler ile sizlere yardımcı olmaktan büyük mutluluk duyacaktır:

  • Hastanemize gelen tüm hasta ve yakınlarının sorularına cevap vermek.
  • Hastalara yol göstererek yardımcı olmak.
  • Doktorlarımızın dahili telefon numaraları ve yatan hastaların oda numaraları konularında bilgi vermek.
  • Taksi ihtiyacınız olduğunda 24 saat boyunca sizlere yardımcı olmak ve taksi çağırmak.
  • Hastane içinde ulaşımınızı kolaylaştıracak yönlendirme broşürlerimizi danışma ve tüm kat bankolarından bulmanızı sağlamak.

Yatan hastalarımız, danışmada bulunan görevlilere ulaşmak için 5000 - 5001 numaralı telefonu arayabilir.

Hastane içinde sizlerin otopark ihtiyacınızı karşılayabilecek 40 araç kapasiteli, açık otoparkımız bulunmaktadır. Asansörlerde 0 tuşuna basarak otoparkımıza ulaşabilirsiniz.

  • Hastanemize 08.30-18.00 saatleri arasındaki girişlerinizde, arzu ederseniz " Valet Parking " hizmeti verilmektedir. Görevlilerimiz sizlerin konforu için, araç park etme ve geri getirme işlemlerini yerine getirmektedir.
  • Yatan hastalarımız için hastanemizde yattığı süre içinde; 24 saat boyunca, ücretsiz otopark hizmetimizden yararlanma olanağı sağlanmaktadır. Konu ile ilgili bilgiyi Yatış/Taburcu görevlilerimizden veya otopark yetkililerimizden alabilirsiniz.
  • Otopark görevlilerimize ulaşmak için 5002 nolu telefonları arayabilirsiniz.
  • "Acil Servis Girişi", ambulans hizmetleri ve hasta transferine ayrılmıştır. Bu bölgeye araç park etmediğiniz için teşekkür ederiz.

Memorial Kayseri Hastanesi Refakatçi ve Ziyaretçi Rehberi

Sevdikleriniz ve aileniz ile beraber olmak iyileşme sürecinizin önemli bir parçasıdır. Refakatçi ve ziyaretçilerinizin sizinle zaman geçirmesi bizim için önemlidir. Ancak, diğer hastalarımızın huzuru ve rahatı için refakatçilerimizin ve ziyaretçilerimizin aşağıdaki konulara dikkat etmelerini rica ediyoruz. Refakatçi ve Ziyaretçi Rehberi'ni kullanarak Hastanemizde kendinizi evinizdeki gibi hisedeceğinizi umuyoruz.

Ziyaretçi saatlerimiz 08:00 - 22:00 arasıdır.

Memorial Dicle Hastanesi Refakatçi ve Ziyaretçi Rehberi

Sevdikleriniz ve aileniz ile beraber olmak iyileşme sürecinizin önemli bir parçasıdır. Refakatçi ve ziyaretçilerinizin sizinle zaman geçirmesi bizim için önemlidir. Ancak, diğer hastalarımızın huzuru ve rahatı için refakatçilerimizin ve ziyaretçilerimizin aşağıdaki konulara dikkat etmelerini rica ediyoruz. Refakatçi ve Ziyaretçi Rehberi'ni kullanarak Hastanemizde kendinizi evinizdeki gibi hisedeceğinizi umuyoruz.

Ziyaretçi saatlerimiz 08:00 - 22:00 arasıdır.

CANLI DESTEK